torsdag 8 september 2011

Välkomna på inspirationskväll!

I oktober åker jag ner till Nässjö för att tillsammans med min gästbloggare och vän Maria Flanagan Sundqvist ha en inspirationskväll för pedagoger inom förskolans värld.

Jag kommer att berätta om mitt bloggande, och visa hur man enkelt och billigt kan skapa material och aktiviteter för förskolan. Maria F S kommer att berätta om sin handledning och arbete i förskolor.

image

Inbjudan inspirationskväll

Ni kommer väl? Vore så roligt att få träffa alla er som läser! Sprid gärna till kollegor, vänner, skriv ut och sätt upp i personalrummet!

Välkomna!

2 kommentarer:

  1. synd att det är så långt från mig till nässjö. önskar det vore närmare så man kunde åka till er....
    kram lisa

    SvaraRadera
  2. TACK för att du kom & besökte oss i Nässjö! Du är så full av inspiration & idéer så det smittar av sig. Ska försöka skriva kommentarer till det jag gjort med barnen.Lycka till & kom SNART tillbaka!/ Elisabeth

    SvaraRadera

Hej!
Vad roligt att du besöker min blogg!
Jag blir så glad för era kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...